Halloi - Reisverslag uit Majorca, Spanje van Evian Tonus - WaarBenJij.nu Halloi - Reisverslag uit Majorca, Spanje van Evian Tonus - WaarBenJij.nu

Halloi

Door: evito

Blijf op de hoogte en volg Evian

03 Maart 2015 | Spanje, Majorca

Halloi allemaal,
kort berichtje vanaf een zonnig Mallorca!
Vandaag 20 graden! Heerlijk. maar hoorde dat het niet van lange duur is.
Alles gaat goed hier, en ik ben hier al bijna een maand. Wowwwww

Mijn agenda begint vol te raken want er komen allemaal leuke mensen langs :) Met pasen komen pap en mam de boel hier onveilig maken,
die week erop komen Claudia en Laura mij vergezellen !!

In mei komen Marije en Michelle een midweekje! woehhhh super leukk
en in juni komen hopelijk mijn levenspartners Jonne en Maartje :D

Aankomende zondag ga ik naar een meeting van Girls Gone International, dus hopelijk wordt dat wel leuk :) Verder gaat het wel z´n gangetje.

Adioss, (ze zeggen hier trouwens ook allemaal ciou, terwijl dat Italiaans is maargoed)
Hoedoeee

korte en krachtige feiten:
-iedereen kleed z´n hond aan
-iedereen laat z´n hond overal scheiten op straat (be aware)
-spaanse wc´s zijn allemaal kapot
-als ik een hamburger bak staat de keuken blauw
-1x toen ik de telefoon opnam hing de persoon aan de andere lijn op.. hmm oke sorry for being alive

doei

  • 03 Maart 2015 - 18:56

    Jose Tonus:

    ;)

  • 03 Maart 2015 - 20:12

    Veerle:

    haha, hard gelachen om de krachtige feiten, benieuwd naar de volgende

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Majorca

Evian

Woepies! 5 maanden stage lopen op Mallorca

Actief sinds 05 Jan. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 2038

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 28 Juni 2015

Stagelopen op Mallorca

Landen bezocht: